Saturday 29 December 2012

Baby sitter =,=

Assalamualaikum

Rasanya dah lama betul aku tak update blog nie , rindu gileerr . hehe . :D . Baru baru nie aku ikut maksu aku balik JB with bakal suami dia , wahh kemain so sweett lagi ucu aku nie dengan boyfriend dia , happy bila tengok , yela dah berapa lama arwah uncle selaiman meninggal akhirnya ucu jumpa jugak dengan iras iras arwah uncle dan perangai dia pun hampir sama . Bakal uncle baru nie pon baik sangat . Terbaik lah uncle nie . Yang aku paling tak sabar  betul tak pi sini sebab nak jumpa si kecik Afi dengan baby Iffat Naufal ( anak buah ) .  Muhammad Afi Azwar nie , sekian lama aku tak jumpa si kecik nie , semakin nakal dan bijak betul dia sekarang . Bila aku kat rumah kak sue ( akak sepupu aku )
dapat lah aku luang kan masa with saudara saudari cikeboom cikeboom aku nie . Maklum lah masa belajar dolu bukan senang nak jumpa lama lama macam nie . so dapat lah aku jadi baby sitter sekejap . Nak lepas kan rindu kat si kecik kecik nie . Achik alin sayang Afie dengan naufal . Muaaahh :)

                                                                       si kecik afie :)

                                                                  Muhammad Afi Azwar
                                                             Baby  Muhammad Iffat Naufal





No comments:

Post a Comment