Monday 29 October 2012

Pengorbanan itu Indah ヅ

Melepaskan seseorang itu pergi dari hidup kita demi kebahagian dia , adalah suatu yang sangat memedihkan dan menyakitkan dan sekarang aku mengerti tidak semua yang kita ingin akan menjadi milik kita , seperti mana apa yang kita ingin adalah kita miliki , jadi jangan lah berharap Dia akan menjadi milik kita . Menanti seseorang yang tak pasti sangat menyakitkan buat aku , begitu juga jika anda pernah merasai nya . Terkadang aku terfikir layakkah aku untuk memilikki Dia ? aku sedar siapa diri aku , aku tidak mempunyai apa-apa dan aku hanya seorang manusia biasa . Begitu menyakitkan menyimpan perasaan ini , dan biarlah dia tidak tahu apa yang sedang aku rasa . aku akan cuba untuk melupakan dia .

Bak kata pepatah :
Jika kita melepaskan seseorang itu pergi dari hidup kita demi kebahagian dia , 
ikhlaskan lah hati melepaskan dia pergi , dan jika suatu hari nanti dia kembali dia mungkin adalah milik kita .

Sememangnya pergorbanan itu indah , aku akan bahagia bila melihat dia bahagia 
walaupun bersama dengan orang yang dia sayang , dan tak mungkin aku akan dapat memilikki dia
aku redha , andai itu takdirnya . 
Semoga aku dan dia tetap kekal menjadi sahabat dan kawan
until Jannah . InysaAllah ヅ


No comments:

Post a Comment