Saturday 1 September 2012

Bloging is the best way to express my feelings

What wrong with me ! i'm not feeling well . i'm fever , cough + test + assignment + final project + depress = STRESS !

The important things ingat pada yang 1 ( ALLAH) , InsyaAllah segalanya berjalan dengan lancar dan mungkin ini dugaan as a student dan ingat Makayah yang berharap aku dapat buat yang terbaik untuk masa depan aku . aku tak akan biarkan makayah menangis sebab kegagalan aku , tetapi biarlah kedua mereka menangis kerana kejayaan aku . doa + restu makayah amat bermakna buat aku . makayah alin rindu kat makayah walaupun baru seminggu tak jumpa . alin akan berusaha bersungguh untuk buat mak ngn ayah happy . i love you makayah . 

Moment with him :)

Alhamdulillah . bersyukur sangat lepas solat dan lepas call Makayah hati nie rasa tenang sangat2 . lepas lah rindu nie sikit kt makayah

.......................................
Aku sendiri tak tahu kenapa aku mesti ada perasaan pada dia . aku tahu dia hanya anggap aku as a friend tapi aku . rasa macam tak patut pun . sekarang ni aku tak tahu sama ada dia dah berpunya ataupun belum . kalau lah aku dapat tahu dia dah berpunya , kecewa ke aku ? ? aku bukan ada ikatan apa-apa dengan dia . hanya sabagai member je , tipu lah kot kalau tak kecewa or jelous . tapi ! ! ! jangan alin . . . dia hanya kawan , ingat ! ! kenapa lah dengan aku nie , setiap hari aku tunggu sms dari dia . aku sendiri pun tak tahu kenapa .  aku tahu , antara aku dan dia memang terlalu jauh berbeza . tapi aku sendiri tak paham dengan diri aku kenapa aku ada perasaan pada dia . omg ! ! kalau boleh nak hilangkan perasaan ni . tapi makin aku cuba buang dia dari hidup aku . perasaan tu makin datang . tapi aku hanya mampu berdoa jika dia memang jodoh aku , alhamdulillah , tapi jika dia bukan jodoh aku , aku redha , mungkin Allah dah tentukan yang terbaik buat aku . 

Banyak sangat kenangan aku dengan dia walaupun hanya seketika . walaupun hanya lepak sama-sama , karaoke , berborak-borak , sms , camping ,  dapat 1 group ngn dia walaupun sekejap , dia senyum dan pandang aku walaupun as a friend . tapi aku anggap itu 1 moment yang terindah buat aku . hoho . jiwang lah pulak . 
tapi itu lah satu-satunya moment yang aku ada dengan dia . dan selapas habis dip ni belum tentu aku akan dapat berjumpa or bertemu dengan dia lagi . aku akan gunakan masa yang ada dengan sebaik-baiknya . aku berharap dan berdoa suatu hari nanti aku akan bertemu semula dengan dia . InsyaAllah . . . aku redha jika suatu hari nanti dia dah bersama dengan orang yang dia sayang . aku tahu , Allah dah tentukan yang terbaik untuk hamba-hambanya . dan aku ingin berterima kasih pada dia sebab " kau sudi jadi kawan aku dan aku tak akan lupa kenangan kita karaoke lagu yang kau pilih ( lagu penghujung cinta ku ) . seriously suara kau best . huhu . 
aku tak akan lupa moment  kau dan aku .  semoga kau bertemu dengan orang yang terbaik dan akan membahagiakan hidup kau " . amin . . .

                                                                                                            
                                                                                                                                 Yang ikhlas :)
                                                                                                                                  Aku ( alin )
 

No comments:

Post a Comment