Thursday 28 June 2012

???!!!

Assalamualaikum . hari nie tak tahu lah kenapa rasa tak sedap hati dan macam rasa lain macam je . tapi sebenarnya tengah tunggu sms dari si dia . hoho . issshhh , tak tahu malu betul lah aku ni . haha . entah lah sebenarnya aku paling tak suka bila dah kenal sorang lelaki ni kan . mula-mula je dia selalu sms tapi dah lepas sebulan diamkan diri . ok . fine lah kan . kita ni just nak berkawan and not more than that tapi takut-takut gak orang tu pikir lain , tu yang malas tu . kadang-kadang tu ada gak yang dah dapat awek lupa membe lama . ni yang tak berkenan ni . macam tu ke membe beb . at least contact lah kan , ni tak terus loss contact . macam tu ke membe . ishhh , memang tak patut betul lah dapat membe macam tu . hoho

Betul ke penantian tu 1 penyeksaan . ??

Hahaha . bila je sebut penantian ni memang lah amat memedihkan sebenarnya . tak tahu lah kalau anda-anda semua kan . disebabkan saya ni ada lah juga sedikit pengalaman tu yang nak beritahu tu kalau tak , tak kot . kadang-kadang tu bila pikir balik macam bodoh pulak tunggu dia kan . tapi tu lah hati dah sayang kan nak buat macam mana . hohoho . (jiwang la pulak) . aku tahu sekarang ni aku dan dia ada komitmen masing-masing dia pun study aku pun study . dia lain sangat dari lelaki-lelaki lain . sebenarnya aku tak nak lah terlalu mengharap kat dia takut-takut nanti aku yang akan kecewa . lagi sakit beb . maybe sekarang dia tak ada awek tapi tak tahu lah esok ke lusa ke dan bila-bila ke kan . so better berjaga-jaga sebelum merana . tapi kenapa lah kan susah betul nak luahkan perasaan kat dia . huhu . tapi  sepatutnya dia yang luahkan kat aku dan bukan aku yang luahkan kat dia . or . sebenarnya dia anggap aku hanya membe . hahahaha . terlebih sudah . aku pulak yang perasan sorang-sorang . hoho . so better tak payah lah luahkan apa-apa pun kat dia takut malu sendiri nanti. diam kan jela kot . huhuhu :)

my status :P




No comments:

Post a Comment